ריצוף באבן טבעית

ראיתם דוגמאות, ביקרתם בגינות של חברים, קיבלתם רעיונות, ויש לכם כבר את הקונספט הכללי, כיצד לנצל את המרחב הפרטי שלכם ולהקים לכם את הגינה המפנקת שתמיד חלמתם עליה. אבל, לעתים אנשים אוהבים להסתכל על התמונה הרחבה, מבלי לשים לב לפרטים הקטנים. אותם פרטים, שיכולים לשדרג את הגינה ולהפוך אותה מגינה יפה, גם לפרקטית, למקסם כל סנטימטר בה ובעיקר, לקחת אותה לשלב הבא.

אם כך, אחרי שהחלטתם שהגיע הזמן להקים גינה, אתם בוודאי רוצים שהיא תהיה הגינה המושקעת והיפה ביותר שאתם יכולים להקים. כדאי מאוד לא להקל ראש באותם פרטים קטנים ולחפש קיצורי דרך. הרי זאת הגינה שלכם, ובסופו של יום, תרצו, באופן טבעי, להשיג את התוצאה היפה ביותר עבור ההשקעה שלכם.

אחת הדרכים הטובות ביותר להוסיף לזוהר של הגינה החדשה, או לשדרג גינה קיימת, היא שימוש בריצוף אבן טבעית. האבן עצמה מגיעה בשלל סוגים של מראה, עובי, גודל וצורות, המשתנות לפי הצורך שלכם ושל הגינה. שביל המרוצף באבן גינה, משדרג את המראה הכללי ומעניק תחושת יוקרה. יחד עם זאת, הריצוף הטבעי איננו נחלתו הבלעדית של השביל לגינה, וניתן להשתמש בו גם עבור משטח להנחת ריהוט גן ודקורציה. אם אתם רוצים לעשות הפרדה בין היציאה לגינה, לגינה עצמה, הריצוף הוא הפתרון האולטימטיבי עבורכם. 

פונקציה אפקטיבית נוספת בה הריצוף באבן טבעית בא לידי ביטוי, היא בתחימת איזור הגינה. ערוגות שתילה, מדרכים לכניסה, שתילה של צמחיה בתוך סלעים טבעיים ועוד אפשרויות שעוזרות לנו ולשרד את הגינה. רק דמיינו כמה יפה יכולה להראות גינה, שהשטח העיקרי בה ירוק ונעים לעין, ובשוליים יש אבן טבעית שתוחמת איזור בו ערוגות צבעוניות ויפיפיות שפורחות להן. 

אם אתם חוששים מזמן עבודה ממושך, שעלול לעכב את הקמת הגינה או חידושה, במידה ואתם מעצבים אותה מחדש, דעו כי ריצוף הגינה עם שימוש באבן טבעית, הוא יחסית קל ליישום ובניגוד ליציקות בטון, עלויות הריצוף לא גבוהות.

לנו בראש הברוש, ניסיון רב עם ריצוף גינות בשיטה זאת, ונשמח לייעץ, להראות דוגמאות ולעזור לכם למצוא את האבן הטבעית הנכונה ביותר עבורכם.